Carnibest

Plaats reactie
Marika
Forumfan

Carnibest

Bericht door Marika » wo 24 okt 2012, 14:18

Hi,

Geeft iemand van jullie Carnibest aan de hond? Indien ja, hebben ook jullie per 1 oktober een gigantische prijsverhoging ervaren? "Mijn" worst die voorheen 3,50 kostte, heeft nu het prijskaartje van 3,75.
Op basis van de btw-verhoging zouden de laatste 2 cijfers moeten worden omgewisseld, maar Carnibest heeft naast de 2% extra btw er zelf nog zo'n 5% bovenop gedaan.
Nu weet ik dus niet of dit een aktie is van mijn lokale dierenwinkel of van Carnibest....

Groeties,
Marika

behendige hovi's
Niet te stoppen
Aantal hovawarts: 3
Contacteer:

Re: Carnibest

Bericht door behendige hovi's » do 25 okt 2012, 06:26

Marika, ik voer geen Carnibest, maar de hondenschool waar ik train verkoopt ook Carnibest, en die zei tegen mij dat de Carnibest nu inderdaad 3.75 euro kost. De enige die geen prijsverhoging heeft gehad is Darf.
Ik ben ook al aan het neuzen geweest welke KVV nu het goedkoopste is en ook nog een goed kwaliteit is.

Marika
Forumfan

Bericht door Marika » do 25 okt 2012, 08:21

Hi Sia,

Mocht je iets vinden wat jou aanstaat, zou je dat willen laten weten? Mijn kennis op gebied van KVV is nul-komma-nul. Baila krijgt overigens standaard brok, met in het weekend Carnibest.

Offtopic, maar ivm de btw-verhoging heb ik hier op het werk geinformeerd naar de mogelijkheid om mijn salaris overeenkomstig met 2% te verhogen. Aan de hand van de reaktie die ik daarop kreeg, zal ik al helemaal niet om een extra 5% vragen met verwijzing naar de prijsstijging van mijn hondenworst. :mrgreen:

Anmack
Forumstamgast
Aantal hovawarts: 2

Bericht door Anmack » do 25 okt 2012, 15:47

Ik voer wel carnibest, en ja de prijsverhoging hebben ze nog eens extra uitgebuit, helaas,. Als ik 30 kilo afneem krijg ik korting, ach alle beetjes helpen zogezegd. Ben al een poosje bezig met KVV uitpluizen, ik verwijs je daarom naar de site, voerwijzer.com, heb een tijdje lotgering gevoerd, scheelt aanzienlijk in prijs. 95€ voor 45 kilo vlees Inc bezorgkosten en 3 statiegeldkratten, alleen kregen Mack en Nessa beide diarree en Mack nogeens rode verkleuringen op zijn rug, dat kan inhouden dat de bietenpulp verhouding te hoog is, en ja een rode Hovawart, beetje raar. Dus ik blijf nog even verder zoeken, en tot die tijd gewoon carnibest.

Groet Anja

behendige hovi's
Niet te stoppen
Aantal hovawarts: 3
Contacteer:

Bericht door behendige hovi's » vr 26 okt 2012, 17:03

Hebben jullie al eens Darf geprobeerd. Is biologisch en heeft tot nu toe geen prijsstijging gehad. Als wij met vakantie gaan, neem ik altijd darf mee, ook mijn pups zijn grootgebracht op Darf, ik vind het een goede KVV. En ik heb het even omgerekend dan kom je op 3.35 de kilo.

Marika
Forumfan

Bericht door Marika » ma 29 okt 2012, 09:21

Momenteel zijn de Darf-verkooppunten te ver weg voor mij, maar ik hou het in gedachten.

Plaats reactie