Show Eindhoven 2012

riko02
Niet te stoppen
Contacteer:

Re: Show Eindhoven

Bericht door riko02 » do 09 feb 2012, 17:57

Bikman schreef:
riko02 schreef:Hoi Carla ik niet. Ga wel naar Groningen en Leeuwarden met Patsy. Met Oz moet ik een buitenlandse zoeken. Suggesties?
Hi Rik,

Jij heb CACIB's nodig toch? Nog 3 dacht ik? En hier van 2 van uit 2 andere landen.

Hier is de link voor de Internationale shows in Duitsland.

http://www.vdh.de/internationale-ausstellungen.html

Belgie is een ander land optie.

Ik heb er nog 2 nodig. Kreeg er 1 in Leeuwarden in april verleden jaar en 2 met de Winner. Volgens de spelregels moet ik ditzelfde resultaat halen in 2 andere landen.
Groetjes

Jan, Rik, Ozzie en Patsy

Bikman
Speurt nog wat rond

Bericht door Bikman » vr 10 feb 2012, 18:02

Rik een CACIB wordt niet dubbel gegeven alleen de CAC op de winner. Het is de CACIB die nodig is voor de C.I.E. titel. Daar heb je 4 nodig uit uit 3 landen.

riko02
Niet te stoppen
Contacteer:

Bericht door riko02 » vr 10 feb 2012, 18:36

Nee nee klopt niet A) gaat het hier over een CIB en niet een CIE (http://www.raadvanbeheer.nl/vereniginge ... dskampioen) en B) bij de winner zijn zowel de CAC als de CACIB dubbel en als dat niet zo is dan hebben ze valse reclame gegeven, want het stond er wel......Maar in dit geval maakt het niet veel uit voor Ozzie, want hij moet er nog 2 in het buitenland halen. Dus werk aan de winkel. LOL
Groetjes

Jan, Rik, Ozzie en Patsy

Bikman
Speurt nog wat rond

Bericht door Bikman » za 11 feb 2012, 08:51

Lieve Rik, Heb jij IPO dan? De CIB is alleen te halen voor de Hovawart als jij een werk diploma in bezit zal hebben (wekproef).
Dat werk diploma is dus IPO. Zo niet dan is het mogelijk om de C.I.E. titel te halen i.e. International Show Champion ipv International Beauty Champion. Hier geldt meer CACIB's voor een een extra land als eis.

http://www.raadvanbeheer.nl/vereniginge ... -kampioen/

Qua de CACIB check dat even Rik. Ik heb natuurlijk met Bikman de CIE behaald als eerste Hovawart in Nederland en onlangs dat hij 2x Winner titel op zak had werden de CACIB maar als enkelen geteld en niet dubbel. De CAC was natuurlijk dubbel. Bel de raad? Kan een wijzing nu zijn maar als ik kijk naar andere landen ik zie geen dubbel CACIB nergens alleen een dubbel CAC.

riko02
Niet te stoppen
Contacteer:

Bericht door riko02 » za 11 feb 2012, 09:12

Dank voor het advies. Ik ga maar eens op speurtocht voordat ik grandiose statements maak. LOL
Groetjes

Jan, Rik, Ozzie en Patsy

Veertjuh
Beheerder
Aantal hovawarts: 0

Bericht door Veertjuh » za 11 feb 2012, 10:06

Maar het klopt dan toch nog steeds dat Ozzie er nog 2 moet? Er staat 4 CACIBs, in 3 landen onder 3 verschillende keurmeesters. En hij heeft nu 2 Nederlandse, dus blijven er toch nog 2 CACIBs in 2 landen over? Ben voor Sheffield ook wel benieuwd, die moet volgens mij nog hetzelfde.
Afbeelding

riko02
Niet te stoppen
Contacteer:

Bericht door riko02 » za 11 feb 2012, 15:39

Dacht ik ook Veertjuh, zo staat het in ieder geval op de site van de raad van beheer.
Groetjes

Jan, Rik, Ozzie en Patsy

Bikman
Speurt nog wat rond

Bericht door Bikman » za 11 feb 2012, 15:53

Veertjuh schreef:Maar het klopt dan toch nog steeds dat Ozzie er nog 2 moet? Er staat 4 CACIBs, in 3 landen onder 3 verschillende keurmeesters. En hij heeft nu 2 Nederlandse, dus blijven er toch nog 2 CACIBs in 2 landen over? Ben voor Sheffield ook wel benieuwd, die moet volgens mij nog hetzelfde.
Klopt. 4 x CACIB. 3 Landen. 3 keurmeesters voor de C.I.E. Show Champion. Voor C.I.B. Beauty Champion. 3x CACIB. 2 landen + gebruikshonden werkproef (IPO) voor Hovawart.

Plaats reactie