Winner 2011

Oeps

Re: Winner 2011

Bericht door Oeps » wo 30 nov 2011, 14:55

OOOOOOOO, ik werd getipt. ooo ooo, Door mij is er een misverstand gekomen. Oeps oeps. Ik heb namelijk gezegd dat er een keurmeester langs kwam en keek naar de 3 kleurslagen en vroeg of de black tan is of zwart blond en of alle kleur slagen er waren. Maar deze man sprak gewoon Nederlands. (heb ik er ook nog bij gezegd) Ojeeeetje :bloem: :bloem:

Anja

riko02
Niet te stoppen
Contacteer:

Bericht door riko02 » wo 30 nov 2011, 15:01

Dank Anja. Zo de angel is eruit.........gelukkig. Zoals ik al eerder zei in dit onderwerp vonden Jan en ik het reuze gezellig. Wat hou ik toch van Hovie eigenaren. Het is net GTST.
Groetjes

Jan, Rik, Ozzie en Patsy

Veertjuh
Beheerder
Aantal hovawarts: 0

Bericht door Veertjuh » wo 30 nov 2011, 17:22

Zo, ik heb duidelijk wat gemist vandaag. Wat jammer dat er van zoiets kleins, zoiets groots wordt gemaakt. Mijns inziens nergens voor nodig.

De misverstanden die er waren, zijn inmiddels door Fred uit de weg geholpen. Echter was de manier waaróp hij dat gedaan heeft, verre van charmant. Inmiddels heeft hij daarover een PB van mij ontvangen.

De HCN is als club overigens van harte welkom op dit forum, maar dan wel om bijvoorbeeld leuke activiteiten aan te kondigen. Niet om leden ergens op aan te spreken of onderlinge onenigheden openlijk uit te vechten, laat dat duidelijk zijn.

Tot slot nog even wat citaten uit de forumregels, die als het goed is door alle leden gelezen en geaccepteerd zijn.
Álle Hovawartmensen zijn hier welkom, iedereen spreekt op persoonlijke titel en alle club-, vereniging- en fokkersonenigheden blijven buiten de deur.
Toon respect voor elkaar en meningen van anderen. Behandel anderen zoals je zelf graag behandeld wordt!
Als je problemen of een meningsverschil hebt met andere gebruikers van dit forum, praat dat dan op een volwassen manier privé via pb's of e-mail uit in plaats van open en bloot op het forum.
Mocht iemand er nog iets over kwijt willen - het topic is gewoon weer open. Wel graag op een volwassen manier, en liefst ook echt over de Winner ;)
Afbeelding

pascaledopperen
Niet te stoppen

Bericht door pascaledopperen » wo 30 nov 2011, 18:59

heel goed Veerth,

Het was reuze gezellig en we hebben ervan genoten.

gr. Pascale

Veertjuh
Beheerder

Bericht door Veertjuh » wo 30 nov 2011, 19:53

Oja, ik vergeet nog wat!

Anja: mocht je je forumnaam willen wijzigen dan hoor ik het wel :lachen:
Afbeelding

riko02
Niet te stoppen
Contacteer:

Bericht door riko02 » do 01 dec 2011, 09:58

Hoi lieve Veertjuh. Volgens mij was het mijn forum onderwerp....(It's mine, mine LOL), maar hij mag wel op slot.
Groetjes

Jan, Rik, Ozzie en Patsy

desbouvrie

Bericht door desbouvrie » za 03 dec 2011, 23:42

Hoi allemaal,
Ben door allerlei redenen een tijdje niet op het forum geweest. Daarom allereerst iedereen van gefeliciteerd met de behaalde resultaten. :hoera: :hoera:
en super al die :duim: hovi's. Dat is toch waar het om gaat !
Ik heb me zeer verwonderd over de berichten. Vind dit erg jammer.

groetjes Marja @ Pepper

Ombra
Forumstamgast

Bericht door Ombra » ma 05 dec 2011, 14:32

Ook ik heb met verbazing naar de berichten gekeken. Daarbij valt me op dat Fred F verder niet meer gereageerd heeft, wat misschien in dit geval slim(mer) zou zijn. Of heeft hij zich alleen voor deze reactie aangemeld? Hij zou misschien de angel er nog wat uit hebben kunnen halen. Of misschien is hij geschrokken?
groetjes, Diana

Veertjuh
Beheerder

Bericht door Veertjuh » ma 05 dec 2011, 20:31

Ik heb hem die avond aan de telefoon gehad, en het is het laatste. Zijn post kwam (ook bij mij) heel anders over dan hij hem bedoeld had. Ik had gehoopt dat hij dat zelf hier ook nog uit zou leggen, maar hij is niet meer online geweest. Denk dat we het beter maar kunnen laten rusten.
Afbeelding

riko02
Niet te stoppen
Contacteer:

Bericht door riko02 » ma 05 dec 2011, 21:10

Helemaal goed Veertjuh een lekkere dikke punt erachter :hohoho: :kerstdans: :hohoho: .
Groetjes

Jan, Rik, Ozzie en Patsy

Plaats reactie